Основно меню при големи сайтове | Профис

След успешното създаване на подстраница на тема сорбенти на фирма Профис БГ следмим позициите на компанията по ключови думи и цялостно попадение на страницата на компанията. Забелязва се цялостно позициониране на главната страница по всички ключови думи. Освен това се забелязва бързото появяване на под-домейна по ключовите за него думи. Цялостния имидж на страницата се подобри защото правилно направените под-домейни действат като колони, на които се изчаква главната страница.

Съвет: Сегментирайте основната си страница на отрасли и големи те отрасли прехвърляте на под-домейни. Обединете ги с меню в хедъра от което се достъпват всички под-домейни и основния сайт. Така ще покажете на търсачките вашата нова структура.

Author avatar
itech

Post a comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

%d bloggers like this: